tiistai 12. maaliskuuta 2019

Minä Olen

Muistan kuinka jo nuorena menin ja usein ja paljon ja joka paikkaan. Halusin nähdä ja kokea kaiken nyt ja heti. Pohdin myös paljon elämää ja ihmisiä. Saatoin katsella jotakin ihmistä ja miettiä miksi hän on juuri tuossa ja mitä hän tekee. Koitin välillä arvailla minkälaisessa kodissa joku kadulla kulkija asuu, millainen perhe hänellä on, vai onko perhettä laisinkaan. Mitä hän tekee kun menee kotiin, onko hän onnellinen vaiko ei. 

Nykyään pohdin paljon myös itseäni. Miten olen saapunut tähän missä nyt olen. Kyseenalaistan kaiken. Aivan kaiken. Tästä syystä kärsin myös paljon asioista, jotka eivät välttämättä kosketa minua ja elämääni millään lailla. Ihmettelen vain miksi ja miten voi olla mahdollista... milloin mikäkin.

Tällä hetkellä olen monessakin asiassa risteyksessä. Mihin mikäkin tie vie ja mitä tietä uskaltaa lähteä kulkemaan. Mitä tienviittoja elämällä on vielä tarjota? Uskallanko vielä lähteä suinpäin tuntemattomaan? Haluanko nähdä mitä nurkan takana on?

Tälläinen minä. Pohtija. Ikuinen matkaaja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Berninpaimenkoiran kanssa automatkalle Espanjan Fuengirolaan

Ensi viikolla lähdemme takaisin Fuengirolaan. Tällä kertaa mukaan lähtee 8kk ikäinen berninpaimenkoira, Oskari. Valmistelut koiran ka...